Učitelky:
Jiřina Poulová
Věra Trnková
AP: Milena Růžičková
Konzultační hodiny: dle předchozí domluvy
Tel. kontakt: 608 531 403
AKTUALITY:
Veškeré aktuální informace v aplikaci Twigsee.
6.15 6.15 – 8.00 | otevření zařízení příchod dětí, převlékání, přezouvání, předávání dětí učitelkám, hravé činnosti |
8.00 | uzamčení budovy |
8.00 – 8.20 | hravé činnosti spontánní i řízené, individuální přístupy, skupinkové i individuální přístupy |
8. 20 - 8.50 | pohybové aktivity - zdravotní cviky, lokomoční cvičení, pohybové hry, cvičení rozvíjející sílu a obratnost, vybrané učitelkou nebo dětmi |
9.00 - 10.00 | hygiena, svačina po svačině pokračování v započatých činnostech, příprava nových |
10.00 - 12.00 | pobyt venku: školní zahrada, vycházky (po okolí, obci, do lesa) podle denní přípravy učitelky |
12.00 | hygiena, oběd |
12.00 – 12.30 | po obědě hygiena, příprava na odpočinek na lůžku, možnost rozchodu domů |
13.00 - 14:30 | odpočinek dle individuálních potřeb dětí, klidové aktivity (pohádky, poslech,relaxační hudba, prohlížení dětských knih) odpočinek nejméně 30 minut, následně dle podmínek klidové aktivity, další činnosti připravené učitelkou, vstávání, stlaní postýlek, hygiena, oblékání |
14.35 | odpolední svačina |
15.00 - 16.45 | odpolední zájmové činnosti, volné hry, pobyt na zahradě, rozchody dětí domů |
od 15.30 | scházení dětí na oddělení A, B nebo C |
16.45 | ukončení provozu na oddělení A, B nebo C, uzamčení areálu MŠ |
• časové údaje jsou pouze orientační, v průběhu dne je možno přizpůsobit organizaci činností dětí, jejich potřebám a aktuální situaci. Zachovány zůstávají vždy přiměřené intervaly mezi jídly, dostatečný pobyt venku.
• režim dne může být upraven pro každou třídu dětí zvlášť, podle programu a aktuálních potřeb dětí
Obsah činností v průběhu dne:
- hry a činnosti dle přání dětí - motivované činnosti a hry na různé náměty (nahodilé i připravené) - řízené hry s pravidly - tvořivé činnosti s různým pracovním a výtvarným materiálem - hudební chvilky - zábavná cvičení intelektu, hádanky, grafomotorická cvičení - jazyková cvičení, výslovnost, vyjadřování - pozorování a ochrana přírody - divadlo, vzdělávací pořady - práce s knihou, časopisy - individuální činnosti s dětmi (odstraňování nedostatků, podporování a rozvoj nadání, aktivní - příprava na bezproblémový vstup do ZŠ - návštěvy v 1. třídě ZŠ + společné akce se ZŠ - spolupráce se škoním metodikem a preventistou - seznamování s hygienickými, společenskými, kulturními návyky a chováním, rozvoj samostatnosti, péče o své nejbližší okolí - seznamování s drobnými pracovními návyky - zapojování do tradičních sezónních akcí a činností - klidové aktivity na lehátku